Jag sa att detta skulle bli en effektiv dag. Idag har jag skött mig. 
 
Dagen började med en lång sovmorgon och en BRA frukost bestående av Gröt-Kesomackor-kiwi-mjölk. När magen var nöjd kollade jag på Repris av xfactor samtidigt som jag storstädade hela köket så att mamsen skulle bli glad. Tog mig till friskis för 1,5 timme på gymmet. Gick riktigt bra idag och
tog sedan en powerwalk hem där jag åt ett underbart gott mellanmål.
Nu väntas det på mat och veckans höjdpunkt: Solsidan. 
 
Har ni några tips på vad jag skulle kunna lägga lite mer tid på här i nya bloggen. Det som jag precis skrivit är så tråkigt. Nått speciellt om träning? Insperations bilder? Stylingtips? Musik?
Säger ni inget, händer det inget. 
 
                                                      Kul att de flesta följt med till denna blogg! 

2 kommentarer

Amanda

18 Nov 2012 21:41

Insperations bilder är alltid kul att kolla på och olika träningstips skulle vara intressant att läsa om, ifall du har några förstås!! =)

sabina

19 Nov 2012 14:42

stylingtips! kramis

Kommentera

Publiceras ej