vad jag längtar efter. 
 
♥ Första riktiga snön. Vill vakna upp i en vit stad.
♥ Att äta lussebullar och dricka glögg.
♥ Att vakna upp och kolla på julkalendern.
♥ Första advent.
♥ julafton,självklart.
♥ Honom. 
♥ Fast egentligen längtar jag bara efter att få sommarlov igen. 
 
Annars då? Idag har jag jobbat. 180 personer har åkt runt från olika hus för att äta förrätt,varmrätt och efterätt med olika sällskap för att alla sedan ska samls på ett och samma ställe och ha party. Jag har skjutsat runt på folk från dessa ställen, fram och tillbaka i 5 timmar. Ganska trevligt. Inågra timmar hade jag en kartläsare brevid mig, kära kusin vikkan gjorde mig sällskap! 

På tal om det så fick jag ju körkort för ca 1,5 vecka sedan. Så jäkla skönt! allting blir så mycket lättare. 

Kommentera

Publiceras ej