När man skriver och allt försvinner.. Börjar om.

Haft en så bra helg. I fredags var det myskväll far far away med Malin Elin och Louise, tacos och tjejsnack stod på menyn.

Lördagen var så fin den med. Underbar frukost och intervall träning under förmiddagen och när kvällen närmade sig åkte jag och Malin nr2 till Alles lägenhet för att hänga där. Älskar mina sams tjejer, hoppas vi samlas alla 4 nästa helg.

Haft en perfekt söndag bestående av två träningspass, båda med goa tjejer. Storhandling med bror, fin städat mitt rum, middag med familj och glögg tillsammans med mamma och Solsidan.

Jag ser fram emot denna vecka.
Fast jag har aldrig mått sämre än vad jag gör just nu.

1 kommentarer

Fisen

27 Nov 2012 11:38

Skickar massor med kärlek från ett snöigt Luleå <3

Kommentera

Publiceras ej