Hej på er finisar! 
 
Livet på träningfronten känns bra nu. I söndags gjorde jag ett riktigt bra gympass med mycket löpning vilket gör mig nöjd. Jag har alltid haft sådant problem med att få håll när jag springer, det kommer så fort jag börjar gå i snabbare tempo och gör så förbaskat ont att jag inte kan fortsätta. Crosstrainer och spinning m.m går bra men inte just löpning. Så när jag har mina bra dagar kan jag springa hur mycket som helst och det är så himla skönt. 
 
Idag-måndag har vi kört ett Box pass på Actic med fotbollslaget. Det är alltid roligt att köra boxning, eller roligast är det dagen efter när man har träningsvärk i typ 50 nya muskler. Fanns dom ens liksom? Jag och Dalius körde ihop och jäklar vad taggade vi var, gick super bra! 
 
Imorgon väntar ett vanligt fotbolls pass på konstgräs och på onsdag ska vi köra 3 lite kortare pass på Actic. Först MRL (vad är det?) följt efter ett Core pass och sedan sparka loss med lite Zumba, ska bli riktigt kul. 
Förövrigt så lever jag på gröt, keso och frukt. SÅ GOTT och även bra för kroppen. 
 
Hurrni. Det är ju skönast och bäst att blogga från datorn men jag orkar aldrig föra över bilderna hit? så jag kanske lägger in andra typer av bilder när jag bloggar här och så får ni bilder från Mitt liv från telefonen i annat inlägg? Hoppas det blir bra. 
 
Här är lite inspirations bilder.

Kommentera

Publiceras ej