hej. Jag tycker det är så himla tråkigt att jag inte bloggar. jag har gjort det sedan jag började 7an. alltså i ca 6 år. Det finns så galet mycket minnen här och det är så roligt att kolla tillbaka på hur allt varit. Det är mycket personliga saker, mina första år i bloggen skrev jag ju allt allt allt. För ca ett år sedan kollade jag igenom min biobiljettslåda (ja jag sparar på dem) och undrade vem jag kollar på alla dessa filmer med. så jag kollade varje datum och gick in i bloggen och läste inlägget jag skrev den dagen. och sen hade jag namn på alla lappar från ca 3 år tillbaka. det är galet. Nu står det ju ingenting här..
 
Jag vill så gärna blogga igen och hoppas att jag hittar tillbaka hit. Jag tycket bara att det är så jobbigt. Ta fram dator, föra över bilder från telefonen, osv.. För nej det är inte lika kul att blogga från telefonen.
 
nu sitter jag på mammas lilla Beats laptop, då är det så himla roligt att sitta här o skriva men jag vet ju att det inte kommer bli av så ofta som jag vill.. Hm. Jag ska i alla fall försöka blogga liiiite mer nu. Jag ska inte säga mer än så för vi vet ju att jag inte håller det jag lovar.
 
puss

Kommentera

Publiceras ej