Ok sorry för gårdagen!! Hade mycket för mig..

Skola till ca 12.30 kanske? Elin och jag drog och solade och åkte sedan till marieberg för att köpa lite saker till balen osv. Vi åkte sedan hem för mellis och cyklade sedan till stan därifrån fortsatte hon hemåt. Jag mötte upp Hanna och Natti för att gå till kyrkan. Lite tidigare hade MADD haft manifestation mot rattfylla på Stortorget med fokus på bilolyckan som inträffade i garphyttan för ca 1,5 år sedan.. Så i kyrkan var vi på en minnesstund som hölls för Rickard Sjöö som i den olyckan miste sitt liv. Han var en gammal barndomsvän..

Strax efter jag kommit hem och torkat tårarna från det fick jag en riktigt dålig nyhet så jag slängde mig upp på cykel, åkte till Ica, köpte godis, BJ och cola och spenderade resten av kvällen hos en vän.

Det var gårdagen! PÖZZZ

Kommentera

Publiceras ej