HEJ. vi fick sluta skolan lite tidigare idag, vilket alltid är skönt. så jag hann hem och göra lite god mat innan jag skulle iväg och jobba, vilket gick väldigt bra! Så roligt att sitta i kassan när de flyter på, men jisses vad mycket det är att tänka på. Och dom bara slänger nya tider till mig haha får jobba så himla mycket fast jag är helt ny. SÅ roligt att tjäna egna pengar, eller jag har inte ens hunnit få några pengar än men det kommer bli rejält med cashflow! heheh
 
Åkte direkt från jobbet för att sola en snabbis och sen hem till nylagad mat för att jag mamma och Maria skulle fira mig i efterskott, fick en jättefin prydnadskudde av maria som passar perfekt i mitt rum och imorgon ska jag till henne och välja ut lite läppstift. Nu har hon precis åkt o jag ska snart gå och lägga mig, imorgon är det nationellt prov i engelska så måste väl vara lite pigg i alla fall.
 
vi hörs. Puss på er.
Ni får bild på min lunch och dagens klädsel.
 
Tacobröd med wokade grönsaker, kyckling filé, keso och fetaost.

Kommentera

Publiceras ej