HEJ! sedan sist har jag pluggat lite, håller på att bli sjuk så är riktigt seg.. Åkte sedan iväg till maria som jag berättade om igår, för att välja ut ett läppstift. Kom hem med fyra nya läppstift och fyra glans.. så typiskt henne att skicka med så mycket haha, men underbart!

När jag kom hem från henne fixade mamma och jag super god mat och nu har vi kollat lite på eurovision och jag har suttit inne på marykay och plockat ihop en ny order, så himla roligt att klicka hem allt man vill ha hihi!

Har även testat min outfit inför måndagen bal och blev tårögd igen haha, blev det när jag stod med student outfiten också. jag är en sådan stor flicka nu!! känns bra, och så himla kul att jag ska gå på två bal(er?) med två olika outfits. älskar att klä upp mig.

Nu ska jag duscha och hoppa i säng. Puss på er.

Kommentera

Publiceras ej