HEJ!

Skrevs i torsdags men ville icke publiceras..

skola = redovisning + muntligt na i engelska. Gick väl helt okej. En liten uppgift(rolig) kvar i skolan. Så kan istortsätt se mig som KLAR! Galen känsla. Det är alltså nu (00.01 24 maj) EXAKT TVÅ VECKOR till studenten. Dördördör vad kul det ska bli. Sista veckorna nu är det bara att njuta och ha kul.

Elin och jag cyklade hem i spöregn idag, alltså jag var så blöt att det inte ens kan beskrivas.. Vi hoppade i myskläderna, gjorde amerikanska pannkakor och kollade på Trassel, bästa filmen.
Sen åkte jag till slottet med alle (först köpte jag ett rosa paraply på stadium) för att kolla JB's bal. Så fina var de allihop. Speciellt vår älskade Sara!! Sen dess har jag myst och kollat på Step Up 3, grym film.

Tyvärr har jag ingen bild på Sara och Oscar för de är på kameran...

Kommentera

Publiceras ej